Harmonogram rekrutacji uzupełniającej
Harmonogram czynności w postępowaniu uzupełniającym
do klas pierwszych publicznych szkół podstawowych, dla których Miasto Płock jest organem prowadzącym,
na rok szkolny 2020/2021.
Postępowanie uzupełniające |
Rodzaj czynności | termin od | termin do |
Opublikowanie w systemie NABO wykazu wolnych miejsc. (logowanie do systemu, zapoznanie się z ofertą szkół, wypełnianie i drukowanie wniosku). | 21 lipca godz. 9:00 |
Składanie w szkole pierwszego wyboru wydrukowanego i podpisanego „Wniosku o przyjęcie dziecka do szkoły podstawowej innej, niż obwodowa”. Zalecamy przesłać wniosek pocztą elektroniczną jako skan/zdjęcie na skrzynkę e-mail szkoły lub faksem.
| 21 lipca godz. 9:00 | 21 lipca godz.15:00 |
Weryfikacja przez komisję rekrutacyjną wniosków o przyjęcie do szkoły podstawowej. | 22 lipca godz. 9:00 | 22 lipca godz. 15:00 |
Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych. | 23 lipca godz. 10:00
|
Elektroniczne „potwierdzenia woli uczęszczania dziecka do klasy I szkoły podstawowej” w szkole, do której dziecko zostało zakwalifikowane.
Po zalogowaniu do systemu, rodzice elektronicznie potwierdzają wolę uczęszczania dziecka do szkoły, do której dziecko zostało zakwalifikowane. Brak potwierdzenia woli oznacza rezygnację z miejsca, wyznaczonego przez system naborowy. | 23 lipca godz. 10:00 | 23 lipca godz. 15:00 |
Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych. | 24 lipca godz. 12:00 |
Procedura odwoławcza |
W terminie 7 dni od dnia podania do publicznej wiadomości listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych rodzic kandydata może wystąpić do komisji rekrutacyjnej z wnioskiem o sporządzenie uzasadnienia odmowy przyjęcia kandydata do publicznej szkoły podstawowej. W terminie 7 dni od dnia otrzymania uzasadnienia rodzic kandydata może wnieść do dyrektora szkoły odwołanie od rozstrzygnięcia komisji rekrutacyjnej.
| od 24 lipca godz. 12:00 |
Opublikowanie wykazu wolnych miejsc. | 31 sierpnia godz. 9:00 |
Zarządzenie Nr 1244/2020 Prezydenta Miasta Płocka z dnia 23 stycznia 2020 roku
w sprawie określenia terminów przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnegoi postępowania uzupełniającego, w tym terminów składania dokumentów, narok szkolny 2020/2021 do klas I publicznych szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Miasto Płock.
Strony rekrutacyjne przedszkoli, szkół, placówek wychowania pozaszkolnego (MDK, HZPiT) oraz Bursy Płockiej
dostępne są na Płockim Portalu Oświatowym - ppo.zjoplock.pl